سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، دفتر اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
شهید حاج مصطفی مبینی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» گوشه ای از وصییت نامه شهید مصطفی مبینی

گوشه ای از وصییت نامه شهید مصطفی مبینی

بسم ا... الرحمن الرحیم

   خانواده عزیز هیچ حزن و اندوهی به خود راه ندهید که من راه هدایت را به لطف حضرتش یافتم و میروم تا با لبیک گوئی ، لبیک گوی ندای مظلومانه شهیدان کربلا باشم و خدا را حمد گوئید که فرزندتان را اینگونه عاشق اهل بیت پرورانیده اید.

   آری مادرم در آن زمانی که مرا در دامان خود نشانده و به من شیر میدادی و در همان حال برای امام حسین (ع) میسوختی و اشک میریختی ، اشکهایت بر گونه های من جاری شده و با عشق حسین آشنایم کردی و دل سوختنت نیز مرا دل سوخته یک لحظه دیدار مولایم ساخته و اینک تو ای مادر غمگین مباش که من میروم تا روی جانانه اش را با دل و جان دیدار کنم.

آزادگان عالم دیوانه حسینند       راه محبت او پایان نمی پذیرد  



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید امینی ( چهارشنبه 87/5/16 :: ساعت 12:16 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

زندگینامه غلامرضا تختی
برنامه ای برای تغییر زمینه دسکتاپ
آرایش صفحه کلید فارسی
مجموعه فرهنگ های لغت
آلبوم 3 بعدی
نرم افزار پیام رسان فارسی
خداوندا تو میدانی
گوشه ای از وصییت نامه شهید مصطفی مبینی
حلم امام سجاد(ع)
" قمر بنی هاشم "
تولد امام حسین (ع)
ای دل ! صحرای بلا به وسعت تاریخ است

>> بازدید امروز: 7
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 8923
» درباره من

شهید حاج مصطفی مبینی
سعید امینی
بهتر است جزء کوچکی از یک چیز بزرگ باشیم تا جزء بزرگی از یک چیز کوچک !!!

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب